FANDOM

"Ganéša se blíží k městu. Nenechal se ošálit na dlouho. Moji asistenti to dokončí. Mě bude třeba jinde!"
―Hanuman[src]
Chakrabarti je indický doktor, pracující pro nemocnici v Novém Dillí. Ovládá magii, a tak pod superhrdinskou přezdívkou Hanuman bojuje proti zlu, které zužuje Indii.

Když Ganéša na indickopákistánské hranici napadl letadlo, ve kterém se právě nacházela Zuzana Danešová se svým synem a kapitán Ježek, byl to právě Hanuman, kdo jim pomohl dostat se do bezpečí.

Životopis Editovat

Současnost Editovat

Souboj s Ganéšou Editovat

Zuzana Danešová v letadle kapitána Ježka tajně převážela svého syna, který měl v sobě zbytek magie. Když se nacházeli nad indickopákistánskou hranicí, napadl je bůh Ganéša. A byl to právě Hanuman, kdo jim pomohl se dostat do bezpečí. Následně se s Ganéšou utkal a na chvíli ho zastavil.

Operace Jana Daneše Editovat

V nemocnici v Novém Dillí seznámila Jayantika Ganguly doktora Chakrabartiho s paní Danešovou. Zde byla totiž naplánována operace Jana Daneše, který měl v sobě poslední zbytky magie po Doktoru Faustovi. Uprostřed operace byl však Chakrabarti vyrušen a musel se opět vrhnout do bitvy proti Ganéšovi, který se vrátil.

V opakovaném souboji byl Hanuman neúspěšný. Ganéšovi sice předal zbytek magie z Jana Daneše a ten prozatím couvl zpět, ale Hanumana nepříjemně poranil. Poraněný Chakrabarti se tak vrátil zpět do nemocnice. Teprve tam paní Danešová zjistila, že zrovna on je superhrdinou Hanumanem.

Schopnosti Editovat

Vybavení Editovat

Vztahy Editovat

Spojenci

Nepřátelé

Výskyt Editovat

Dechberoucí Zázrak