FANDOM

"Na to, aby člověk konal dobro, nepotřebuje ničivé superschopnosti, protože když se to přežene, když hrdinové selžou, mohou se z nich v očích ostatních stát ničemové."
―Pérák[src]

Pérák byl prvním českým superhrdinou, který bojoval proti zločinu již za druhé světové války.

Kromě speciálních pružinových bot a fyzické zdatnosti disponoval také schopnostmi, které mu byly dodatečně přidány během nacistických experimentů s černou magií, kterým velel profesor Saas. Díky těmto pokusům byl Pérák odolný vůči jakékoli formě magických kouzel.

Od konce druhé světové války se Pérák skrýval až do doby, kdy se na svět vrátil Doktor Faust se svou pekelnou armádou. A právě během boje proti němu Pérák i zemřel.

Životopis Editovat

Druhá světová válka Editovat

Počátky Editovat

Pérák byl v období Druhé světové války známý superhrdina, který s pomocí svých pružinových bot, podle kterých dostal své jméno, bojoval proti německým okupantům. Na počátku roku 1942 byl zadržen gestapem.

Pokusy s černou magií Editovat

"Pokud zemře, pak se pokus nezdařil a budeme pokračovat na jiném subjektu. Máme jich přece k dispozici několik milionů."
Saas[src]
Profesor Saas, který měl na starost nacistické pokusy s černou magií, prováděné v Terezíně, se rozhodl potěšit svého nadřízeného majora Vernera, když si jako pokusného králíka ke svým experimentům vybral právě nedávno zajatého Péráka. Přesně podle návodu v Černé knize spoklu Thule ho Saas nejprve částečně stáhl z kůže, do odhaleného masa mu vytetoval staré germánské runy a poté zpět přišil jeho kůži. Tato operace zapříčinila, že byl Pérák imunní vůči jakékoli formě magie. Když se rozhodl Saas vše otestovat, černá magie Pérákovi neublížila. Naopak jeho nová schopnosti mu pomohla s útěkem, při kterém byla Černá kniha zničena a Saas zabit.

Současnost Editovat

Hon na Zázraka Editovat

Zatímco má Zuzana Danešová veřejný proslov ohledně zmizení jejího syna Honzy, ve kterém nabádá k polapení Zázraka, v davu lidí je k vidění také Pérák. Rozhodne se zakročit a Zázraka, veřejného nepřítele číslo jedna, chytit. Doma si obléká svůj zaprášený kostým, nazuje boty a vyráží. Oba hrdinové se následně střetnou v epické bitvě. Zázrak neví o Pérákově odolnosti vůči magii, a tak svůj boj prohraje. Na závěr Pérák poraženého Zázraka hodí do Vltavy.

Plán B Editovat

Zanedlouho se oba hrdinové střetnou i podruhé. Ve stejnou dobu se však Zuzana Danešová rozhodne aktivovat Plán B, určen k polapení Zázraka. Robota má na starost Ondřej Ježek. Souboj Zázraka a Péráka je tak přerušen a oba jsou zatčeni a uvězněni v speciálních celách v budově Com-Plex Building.

Schopnosti Editovat

  • Odolnost vůči magii - Nacistické experimenty profesora Saase s černou magií udělaly Péráka imunního vůči jakékoli formě magie.
  • Fyzická zdatnost - Pérákovou obrovskou výhodou byla jeho velká fyzická zdatnost. V pozdějších letech byl, i přes svůj vyšší věk, na stejné fyzické úrovni jako jeho soupeři.

Vybavení Editovat

  • Boty - V boji Pérákovy pomáhaly především jeho speciální boty s pružinami, díky kterým dokázal skákat do výšky až několika metrů.

VztahyEditovat

Spojenci Editovat

Nepřátelé Editovat