FANDOM

David Daneš je chlapec, který se svými magickými schopnostmi bojuje proti zločinu pod superhrdinskou přezdívkou Zázrak.

Při pokusu odčerpat pomocí moderní technologie tajemnou energii z prastarého Golema došlo k nehodě a právě David Daneš, který se k incidentu nešťastně připletl, byl při explozi vystaven neznámému záření, jež mu dalo nečekané schopnosti.

Schopnosti teprve poznává, přičemž mu s tím pomáhá jeho mentor a prastarý mág magistr Edward Kelly . První velkou prověrkou byl pro něj mocný Doktor Faust, který se po mnoha letech v pekle vrátil zpět na svět. Nakonec však Zázrak dokázal, i s pomocí několika dalších hrdinů, Fausta porazit.

Životopis Editovat

Schopnosti Editovat

  • Telekineze - Zázrak je schopen na dálku ovládat polohu předmětů. Je však omezen tíhou předmětu a vzdálenosti od něj. Musí se tedy přiblížit minimálně na 20 metrů. Nejtěžší věcí byl Golem, ten vážil něco kolem dvou tun.
  • Omráčení - Umí vysílat magické výboje, které protivníky na čas omráčí.
  • Štít - Pomocí specifického pohybu rukou zhmotňuje magický štít na odrážení střel. Štít nedokáže pohltit energetický paprsek, výboj magie však ano.
  • Levitace - Během letu dokáže zrychlit až na 120 km v hodině. Při manévrování mu pomáhá jeho plášť.
  • Telepatie - Zatím dokáže komunikovat pouze s Edwardem Kellym, ovšem časem se naučí i číst myšlenky a vysílat je do cizího vědomí.
  • Karate - Ze svého civilního života si Zázrak přinesl karatistický výcvik. Není v něm na příliš vysoké úrovni, ale dále se mu věnuje a zlepšuje se.

Vybavení Editovat

VztahyEditovat

Rodina Editovat

Spojenci Editovat

Nepřátelé Editovat